То які задачі перед нами стояли?
Продажі. Побудувати систему продажів через Instagram Direct,
якої раніше не існувало.
Охоплення: Створити віральний контент, який люди захочуть репостити.
Впізнаваність. Вивести бренд Сітімед у топ-думок (top of mind) користувачів, коли йдеться про здоров'я та піклування.
Екосистема. Об'єднати Instagram та TikTok у єдиний механізм генерації трафіку.
Ми зробили ставку на динамічні ролики. Тільки реальні зйомки, живі емоції та сценарії, у яких кожен впізнає себе. Ми не просто показували препарат. Ми інтегрували його у життєві ситуацію. Замість «купіть сорбент», ми знімали ролик про підготовку до вечірки або наслідки занадто смачної вечері.
Ми не чекали на диво від алгоритмів. Найвдаліші Reels, які вже показали гарну органіку, підсилювали таргетом на трафік. Це дозволило залучити цільову аудиторію за мінімальною вартістю.
Клас! Так з чого ми почали?
Ми створили рубрикатор, де складні теми пояснюються «людською» мовою.
Як перетворити аптеку
на корисного друга у смартфоні
та вийти на продажі через Instagram.
— мережа сучасних стоматологічних клінік
Як перетворити аптеку
на корисного друга у смартфоні
та вийти на продажі через Instagram.