То які задачі перед нами стояли?
Почати транслювати експертність через соціальні мережі.
Збільшити запити на консультації.
Клас! Так з чого ми почали розробляти стратегію?
Розробили smm-стратегію для особистого бренду,
яка містила такі пункти:
- Цілі та задачі просування.
- Аналіз конкурентів.
- Аналіз цільової аудиторії.
- ToV.
- Концепт стрічки.
- Рубрикатор контенту.
Наша робота розпочалася з розпакування особистості
та експертності. Завдяки цьому ми змогли виявити місію Анни, як бренду, теми для блогу, її слабкі та сильні сторони. Також це дало безліч тем для дописів.
Після аналізу цільової аудиторії детально прописали послуги (види консультацій) та оффери.
Основні труднощі для особистих брендів — це почати знімати
себе в stories, reels та провести перші фотосесії для блогу. Але Анна успішно з цим впоралася. Було проведено дві фотосесії та відзнято безліч reels.