То які задачі перед нами стояли?
Cтворити візуальну стилістику соціальних мереж та контент,
який відобразить вайб та загальну філософію бренду.
Збільшення залучення та підписників на сторінці.
Збільшення впізнаваності онлайн-ресторану у соціальних мережах.
Створенння TikTok акаунту з нуля.
Клас! Так з чого ми почали в Instagram?
Прописали сценарії для зйомок, підібрали референси та моделей.
Розпочали з розробки та впровадження SMM-стратегії.
Розробили унікальний візуальний концепт ведення сторінок.
У Stories використовували опитування, огляди блюд, конкурсні механіки
для залучення аудиторії тощо.
Підібрали та провели комунікацію з блогерами та лідерами думок, розробили механіки для залучення аудиторії тощо.
Створили візуальну концепцію з урахуванням поставленої мети просування: впізнаваність бренду, відбудова від конкурентів.
Ми проаналізували акаунти конкурентів, цільову аудиторію
і розробили той візуал, який працюватиме в даній ніші. Проводили регулярні зйомки.