smm-кейс

ОНЛАЙН-РЕСТОРАН

Як розробити креативні механіки для збільшення продажів
та залучення аудиторії в HoReCa.

Період роботи: 1.06.23 - 1.07.25.

SMILEFOOD

— мережа онлайн-ресторанів

в Одесі та Миколаєві.

Період роботи: 1.06.23 - 1.07.25.

ОНЛАЙН

Як розробити креативні механіки для збільшення продажів
та залучення аудиторії в HoReCa.

SMILEFOOD

РЕСТОРАН

— мережа онлайн

ресторанів в Одесі та Миколаєві.

То які задачі перед нами стояли?
Cтворити візуальну стилістику соціальних мереж та контент,
який відобразить вайб та загальну філософію бренду.

Збільшення залучення та кількість підписників на сторінці.

Збільшення впізнаваності онлайн-ресторану у соціальних мережах.

Створенння TikTok акаунту з нуля.
Клас! Так з чого ми почали в Instagram?

Прописали сценарії для зйомок, підібрали референси та моделей.

Розпочали з розробки та впровадження SMM-стратегії.

Розробили унікальний візуальний концепт ведення сторінок.

У Stories використовували опитування, огляди блюд, конкурсні механіки
для залучення аудиторії тощо.

Підібрали та провели комунікацію з блогерами та лідерами думок, розробили механіки для залучення аудиторії тощо.

Створили візуальну концепцію з урахуванням поставленої мети просування: впізнаваність бренду, відбудова від конкурентів.
Ми проаналізували акаунти конкурентів, цільову аудиторію
і розробили той візуал, який працюватиме в даній ніші. Проводили регулярні зйомки.

То які задачі перед
нами стояли?
Cтворити візуальну стилістику соціальних мереж та контент,
який відобразить вайб та загальну філософію бренду.

Збільшення залучення та кількості підписників на сторінці.

Збільшення впізнаваності онлайн-ресторану у соціальних мережах.

Створенння TikTok акаунту з нуля.
Клас! Так з чого ми
почали в Instagram?
Розпочали з розробки та впровадження SMM-стратегії.

Розробили унікальний візуальний концепт ведення сторінок.

Прописали сценарії для зйомок, підібрали референси
та моделей.

У Stories використовували опитування, огляди блюд,
конкурсні механіки для залучення аудиторії тощо.

Підібрали та провели комунікацію
з блогерами та лідерами думок, розробили механіки для залучення аудиторії тощо.


Створили візуальну концепцію з урахуванням поставленої мети просування: впізнаваність бренду, відбудова від конкурентів.
Ми проаналізували акаунти конкурентів, цільову аудиторію
і розробили той візуал, який працюватиме в даній ніші. Проводили регулярні зйомки.

smm-просування, соціальні мережи, просування соціальних мереж, смм-агенція
smm-просування, соціальні мережи, просування соціальних мереж, смм-агенція
smm-просування, соціальні мережи, просування соціальних мереж, смм-агенція
smm-просування, соціальні мережи, просування соціальних мереж, смм-агенція
Цифри, якими ми пишаємося!
Інтеграція з блогерами
Ця інтеграція привела 150 підписників ща один день.
Ця інтеграція привела 100 підписників за один день та 35 передзамовлень на новорічне меню
Механіки для залучення
та збільшення продажів
Щовівторка запускали в stories гру «роби скрін та отримай подарунок до замовлення». Така активність дозволила збільшити кількість замовлень по вівторках на 10-15%.
  • ERR акаунту стабільно тримався на рівні 3-3,5%.

  • Сумарне органічне охоплення дописів
30 000 - 35 000 кожного місяця.

  • 1300+ плюс взаємодій з контентом щомісяця.

  • 200-250 підписників кожного місяця.
Цифри, якими ми пишаємося!
Інтеграція
з блогерами
Ця інтеграція привела
150 підписників ща один день.
Ця інтеграція привела 100 підписників за один день
та 35 передзамовлень
на новорічне меню
Механіки
для залучення
та збільшення
продажів
Щовівторка запускали в stories гру «роби скрін та отримай подарунок до замовлення». Така активність дозволила збільшити кількість замовлень по вівторках на 10-15%.
  • ERR акаунту стабільно тримався на рівні 3-3,5%.

  • Сумарне органічне охоплення дописів 30 000 - 35 000 кожного місяця.

  • 1300+ плюс взаємодій з контентом щомісяця.

  • 200-250 підписників кожного місяця.
Хочеш так само?
Хочеш так само?
Зв'яжіться з нами
Telegram
Messenger
Phone
WhatsApp