То які задачі перед нами стояли?
Cтворити візуальну стилістику соціальних мереж та контент,
який відобразить вайб та загальну філософію бренду.
Збільшення залучення та підписників на сторінці.
Збільшення впізнаваності торговельного центру у соціальних мережах.
В даному торговельному центрі небагато магазинів, та немає розваг. Тому для відбудови від конкурентів ми розробили рубрикатор, який містив би новини зі світу моди, різні меми тощо. Акаунт мав нагадувати модний журнал. Розробили програму «Бедекер стилю», яку випускали раз два тижня.
Клас! Так з чого ми почали в Instagram?
Розпочали з розробки та впровадження SMM-стратегії.
Розробили унікальний візуальний концепт ведення сторінок.
Організували спільні конкурсів з брендами Pandora, Brocard, Wakler, Суші, Sova, Ajour, Jabko, The Body Shop, Esotiq та іншими.
Створили візуальну концепцію з урахуванням поставленої мети просування: впізнаваність бренду, відбудова від конкурентів.
Ми проаналізували акаунти конкурентів, цільову аудиторію
і розробили той візуал, який працюватиме в даній ніші. Проводили регулярні зйомки.