smm-кейс

КОВОРКІНГ

Як просувати коворкінг завдяки інструментам
digital-маркетингу.

НА ДЕРИБАСІВСЬКІЙ

— коворкінг

в самому центрі Одеси з гарним видом на місто.

КОВОРКІНГ

Як просувати коворкінг завдяки інструментам digital-маркетингу.

ДЕРИБАСІВСЬКІЙ

НА

— коворкінг в самому центрі Одеси з гарним видом на місто.

То які задачі перед нами стояли?
Створення маркетингової та SMM-стратегії.

Запуск таргетованої та контекстної реклами.

Створення сайту та підключення WayForPay.

Зйомка контенту.
Клас! Так з чого ми почали розробляти стратегію?

Відзняли контент та підготували відео на честь відкриття простору.

Дослідили ринок, конкурентів та аудиторію.

Розробили позиціонування, бренд-стратегію та marketing mix.

В результаті дослідження цільової аудиторії та шляху клієнта
ми виявили, що переважна більшість клієнтів шукає коворкінги
не через соціальні медіа, а через пошук у Google та Google Map.
Тому таргетована реклама стала допоміжним засобом просування,
а не основним.

Також в процесі дослідження ми виявили, що всі знають, що
в місті є коворкінги, а ось де вони - це вже загадка. Тому
ми обрали таке позиціонування: «Коворкінг, який не треба шукати».
Бо приміщення знаходиться в самому центрі міста.

Тому, в першу чергу, ми налаштували контексту рекламу
та створили кампанію в Google Map.

То які задачі перед
нами стояли?
Створення маркетингової та SMM-стратегії.

Запуск таргетованої
та контекстної реклами.

Створення сайту
та підключення WayForPay.

Зйомка контенту.
Клас! Так з чого ми
почали в Instagram?
Дослідили ринок, конкурентів
та аудиторію.

Розробили позиціонування, бренд-стратегію та marketing mix.

Відзняли контент та підготували відео на честь відкриття простору.




В результаті дослідження цільової аудиторії та шляху клієнта ми виявили, що переважна більшість клієнтів шукає коворкінги
не через соціальні медіа,
а через пошук у Google
та Google Map. Тому таргетована реклама стала допоміжним засобом просування, а не основним.

Також в процесі дослідження ми виявили, що всі знають, що в місті є коворкінги, а ось де вони — це вже загадка. Тому ми обрали таке позиціонування: «Коворкінг, який не треба шукати».
Бо приміщення знаходиться в самому центрі міста.

Тому, в першу чергу, ми налаштували контексту рекламу та створили кампанію в Google Map.

Цифри, якими ми пишаємося!
Цифри, якими ми пишаємося!
Хочеш так само?
Хочеш так само?
Зв'яжіться з нами
Telegram
Messenger
Phone
WhatsApp